YouTube si Instragam au funcții “imprumutate” de la aplicația TikTok

Tot mai multe companii din industria social-media “imprumuta” functii de la renumita aplicatie TikTok. De curand YouTube ofera o functie asemanatoare cu aplicatia chinezeasca. Noua funcție, numită Shorts, este disponibilă deocamdată numai în India și permite utilizatorilor să creeze clipuri de 15 secunde. Utilizatorii au posibilitatea de a edita materialul video si pot crea fundalul sonor cu muzica de pe YouTube. În următoarele luni, noua funcție va deveni disponibilă și în alte state, iar noile optiuni de editare, promise de cei de la YouTube, vor inlesni conceperea de clipuri din ce in ce mai complexe.

YouTube nu pare a fi singura companie care a “imprumutat” din functiile TikTok. Recent, Instagram a lansat o funcție, denumita Reels, care are functii asemanatoare celebrei aplicații chinezești.

Deși este foarte populară la nivel mondial, având deja peste 800 de milioane de utilizatori activi, compania ce “patroneaza” aplicatia TikTok e considerata o amenintare nationala, de catre SUA, fiind acuzata ca vinde datele personale ale utilizatorilor catre guvernul chinez.

Potrivit Departamentul Comerțului, TikTok va fi eliminată din magazinele de aplicații din Statele Unite începând de dumincă, iar din data de 12 Noiembrie ar putea fi blocata pe teritoriul SUA. Asta daca nu va fi cumparata de Oracle, dupa cum aminteam intr-un alt post. O alta aplicatie chinezeasca ” WeChat”, pare ca va fi blocata, pe teritoriul Statelor Unite, din data de 20.09.2020.