Nu cu mult timp in urma subliniam intr-un post interesul “colosului” Microsoft in achizitionarea aplicatiei TikTok, dar se pare ca conditiile companiei chineze, ByteDance, fondatorii TikTok, nu au fost pe placul celor de la Microsoft. Dupa o serie lunga de negocieri, in care a fost implicata si administratia Trump, deal-ul a esuat. Motivul este foarte simplu si lesne de inteles: dezvoltatorul, in speta chinezii, a incercat sa vanda aplicatia de socializare fara algoritmul cheie.
Care e secretul din spatele acestui algoritm?
Algoritmul “face toti banii”, acesta facand aplicatia interactiva, invatand preferintele utilizatorului, trimite recomandari de continut intr-un mod extrem de eficient. De exemplu: un swipe in stanga, altul in dreapta si…primesti o serie de clipuri care surprinzator reflecta preferintele tale in materie de continut. Ei, chinezii ar fi vandut aplicatia, interfata, de fapt, fara “scriptul” care o face atractiva, fapt care i-a lasat indiferenti pe cei de la Microsoft. Dar Oracle s-ar parea a fi urmatorul “pretendent”, potrivit unui raport publicat recent. Doar ca se apropie termenul limita, impus de presedintele Trump, pentru achizitionarea aplicatiei, data de 12 noiembrie,, dupa aceasta data exista sanse foarte mari ca aplicatia sa fie interzisa pe teritoriul SUA.